Logo Stormarkskolen

Så er Førskolen startet!

Den 6. april var flaget hejst og sæbeboblerne hvirvlede i vinden. Der var fest i SFO Troldhøjen, for 26 glade børn havde første skoledag. Far og mor var med til velkomsten, som foregik udendørs, hvor sidste års førskole, de nuværende 0. klasser stod flagparade og tog smilende mod de nye kammerater.

I klassen blev der snakket om, hvilken dag det var i dag; en fast rutine børnene nu skal igennem dagligt. Siden lavede hvert barn sit forbogstav i trylledej, og så blev legepladsen indtaget.

I dag har børnene snakket om deres Bamseven, som er vores maskot, som lærer børnene alt om at være gode venner og hjælpe hinanden.

De første dage havde man simpelthen så travlt, at man var lige ved at glemme at få den kagemand, der var indkøbt til børnene. Vi håber at hver eneste dag bliver lige så spændende og begivenhedsrig for børnene også fremover.

Bamseven

Velkomst